مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-22سياسي

مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران برای رسیدن به وحدت حداکثری به تأخیر افتاد


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران گفت: مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران که قرار بود این هفته برگزار شود با هدف وحدت حداکثری به هفته آینده موکول شد.

- مهدی اقراریان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با تشریح آخرین فرآیند تشکیل لیست 30 نفره تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در راستای رسیدن به لیست تهران فرآیندی را طراحی کرد که این فرآیند براساس زمان بندی صورت گرفته در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف تهران در روز پنج شنبه یک گام دیگر به نهایی شدن لیست تهران نزدیک خواهد شد افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده و دعوت از 159 نامزد انتخاباتی تهران که براساس نظر احزاب، اقشار، اصناف، تشکل ها و چهره های شاخص معرفی و از طریق مصاحبه نهایی شدند، در روز پنج شنبه این امکان برای اعضای مجمع عمومی تهران فراهم خواهد شد تا بتوانند اطلاعات علمی و عملی این 159 نفر را در سایت شورا مشاهده کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تصریح کرد: پیش از این امکان بارگذاری اطلاعات از سوی کاندیداها را در سایت فراهم کرده بودیم تا اعضای مجمع تهران با شناخت بهتر به رای دادن و تشکیل لیست 30 نفره اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران برای رسیدن به وحدت حداکثری به تأخیر افتاد

مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران برای رسیدن به وحدت حداکثری به تأخیر افتاد