مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-22اقتصادي

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل


معاون فناوری مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل از انعقاد دو تفاهم نامه همکاری در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل با هدف توسعه فعالیت ها و بهره مندی واحدهای فناور خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون فناوری مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل از انعقاد دو تفاهم نامه همکاری در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل با هدف توسعه فعالیت ها و بهره مندی واحدهای فناور خبر داد.

مهران محمدی امروز دوم بهمن در جلسه انعقاد این تفاهمنامه اظهار کرد: این دو تفاهم نامه با شتابدهنده جاویدان و مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شرکت خاک آب آژیانه منعقد گردیده است تا از نتایج حاصل از آن واحدهای مستقر در مرکز رشد برخوردار گردیده و فعالیت های خود را ساماندهی نمایند.

وی نیازسنجی، برنامه ریزی، ارزشیابی و برگزاری دوره های آموزشی برای بهره برداران، کارکنان و کارشناسان سازمان های مرتبط با بخش کشاورزی به منظور افزایش دانش فنی و ارتقای مهارت حرفه ای، همکاری در زمینه آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار در بخش کشاورزی، پیاده سازی علوم مدرن و نوین روز در اراضی مستعد برای کشت محصولات متنوع، تامین نیروی انسانی متخصص و بهره بردار تـوانمند دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای مورد نیاز استان در بخش کشاورزی از اهداف مهم تفاهم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل