مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-22سياسي

اختصاص10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای راه اندازی واحدهای راکد


برای راه اندازی واحدهای نیمه راکد و غیرفعال 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل سفر رییس جمهور به این مسئله در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما اردبیل اکبر بهنامجو صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل دیوان محاسبات استان اظهار داشت: ریسک پذیری یکی از ملزومات مدیران دستگاه های اجرایی است که بدون شک با در نظر دادن این جوانب باید شرایط موجود را در نظر گرفته و در امر پیشگیری و نظارت اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به این که داشتن خلاقیت برای مدیران دستگاه های اجرایی لازمه اساسی است بیان کرد: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی استان با داشتن خلاقیت و ابتکار عمل اقدام به هر گونه کاری کنند و شرایط را مدیریت کنند که این موضوع بدون شک راندمان و خروجی بهتری را به دنبال خواهد داشت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: راه اندازی واحدهای نیمه راکد و غیرفعال از اهم مواردی است که باید با توجه به این مسئله بسیار از مشکلات پیش رو را از میان برداشت که در این راستا 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل سفر رییس جمهور به این مسئله در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در سفر رییس جمهور اعتبارات خوبی به استان در نظر گرفته شده که شامل یک هزار میلیارد تومان برای راه آهن و پایاب های سد گیوی و سبلان بود که می تواند تسریع در روند اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای راه اندازی واحدهای راکد

اختصاص10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای راه اندازی واحدهای راکد