مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-22سياسي

تامین امنیت پیش زمینه اجرای عدالت است


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور  در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه، بر نقش نهادهای مختلف در تامین امنیت و عدالت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر جهانگیر در این باره اظهار کرد: تأمین امنیت پیش زمینه اجرای عدالت و تحقق کامل حقوق شهروندی افراد بر اساس کرامت انسانی در جامعه است.

وی افزود: امنیت امروز جامعه مرهون رهبری های داهیانه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از ایشان مقام معظم رهبری است و همه باید از این فرصت برای اجرای کامل عدالت استفاده کنیم تا این نظام اسلامی را به عنوان الگوی کامل حکومتی در جهان معرفی نماییم.

رییس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه گفت: در دوره مدیریت آیت الله رییسی در قوه قضاییه خوشبختانه شاهد کاهش پرونده ها و تسریع در رسیدگی به آنها و همچنین روند کاهش جمعیت کیفری هستیم و انتظاری که از مجموعه های مختلف قوه قضاییه در سراسر کشور وجود دارد توجه به دستورالعمل های و بخشنامه های ایشان در این زمینه است.

جهانگیر در ادامه با بیان برخی آمارهای قضایی در شهرستان ابرکوه گفت: در شهرستان ابرکوه میزان متهمین نسبت به میانگین کشوری پایین تر است و این نشان دهنده تلاش خوب مجموعه قضایی در رسیدگی سریع به پرونده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت پیش زمینه اجرای عدالت است

تامین امنیت پیش زمینه اجرای عدالت است