مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-22اقتصادي

7 مجوز خانه بوم گردی در ورامین صادر و 5 مجوز در دست اقدام است


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان ورامین گفت: 7 مجوز خانه های بوم گردی در شهرستان ورامین صادر و 5 مجوز دیگر در دست اقدام است.

- ژاله خدادادی رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس از ورامین، اظهار کرد: تعداد بیمه شدگان میراث فرهنگی تا سال 91 طبق امکان برگ قرارداد بوده یعنی خود بیمه با ما همکاری داشته است و سهمیه ای که به میراث فرهنگی می دادند به طور میانگین حدود 20 الی 25 نفر بوده است و بعدازآن قطع شد، زمانی که دو مرتبه به ما سهمیه دادند چون صنعتگران میراث کارت فنی و حرفه ای ندارند باید از میراث و سازمان فنی و حرفه ای مجوز بگیرند که این یکی از شرایط بیمه است.

وی گفت: متأسفانه امکان اینکه بیمه شوند و آن شرایطی که دولت برای آن ها گذاشته است تا از این امکان برخوردار شوند وجود نداشته است.

رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان ورامین افزود: خوشبختانه امسال طرح جدیدی با عنوان طرح های حمایتی از هنرمندان صنایع دستی در قالب های مختلف آمده است و به اندازه وسیع و امکانی که برای آن ها دارد می تواند از آن آیتم هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

این مسؤول ادامه داد: تا امروز حدود 25 نفر بیمه شدند و احتمال اینکه در مرحله بعدی فراخوان، آمار بیمه شدگان افزایش پیدا کند بسیار زیاد است چرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مجوز خانه بوم گردی در ورامین صادر و 5 مجوز در دست اقدام است

7 مجوز خانه بوم گردی در ورامین صادر و 5 مجوز در دست اقدام است