مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-22ورزشي

لازمه انتخابات پرشور حضور همه ی سلائق و جریان های سیاسی است


لازمه ی مشارکت حداکثری لازمه اش حضور گروه ها و جناح های مختلف در انتخابات می باشد که امیدواریم در ادامه تایید صلاحیت ها زمینه حضور جناح های مختلف بیش از پیش فراهم شود.

- ایسنا/ایلام فرماندار دهلران گفت: لازمه ی مشارکت حداکثری لازمه اش حضور گروه ها و جناح های مختلف در انتخابات می باشد که امیدواریم در ادامه تایید صلاحیت ها زمینه حضور جناح های مختلف بیش از پیش فراهم شود.

مجید عسگری در در دیدار با جوانان و ورزشکاران شهرستان دهلران، اظهار کرد: جوانان و ورزشکاران در شکل دهی افکار و نشاط اجتماعی و سیاسی جامعه نقشی برجسته دارند.

وی جوانان را نیروی محرکه و پویای جامعه دانست وافزود: باید در عرصه انتخابات بیش از پیش به این تکلیف در راستای پرشور کردن انتخابات عمل کنند.

فرماندار دهلران به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پیمودن قله های ترقی در همه حوزه ها اشاره و گفت: در انتخابات مجلس یازدهم هم جوانان به عنوان قشر مهمی از جامعه ضمن حضور پررنگ مشوق دیگران برای گرم کردن تنور انتخابات و حضور در پای صندوق های رای باشند.

عسگری برضرورت قانونمندی و رعایت اصل بی طرفی و اصل سلامت و امنیت و رقابت انتخابات تاکید کرد و افزود:فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری از وظایف مجریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه انتخابات پرشور حضور همه ی سلائق و جریان های سیاسی است

لازمه انتخابات پرشور حضور همه ی سلائق و جریان های سیاسی است