مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-22سياسي

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در یک همایش ملی


دبیر علمی همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی؛ رسالت دانشگاه ها گفت: این همایش با کلید واژه نقش و رسالت دانشگاه در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

- ایسنا/اصفهان دبیر علمی همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی؛ رسالت دانشگاه ها گفت: این همایش با کلید واژه نقش و رسالت دانشگاه در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

علی اکبر جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این همایش ملی در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی؛ رسالت دانشگاه ها در راستای رسالت دانشگاه و با هدف تبیین بیانیه گام دوم از صبح امروز (چهارشنبه- 2 بهمن) در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

وی افزود: این همایش در قالب سخنرانی و ارائه مقالات به همراه چهار نشست تخصصی بر اساس محورهای سبک زندگی، عدالت و اقتصاد، علم و پژوهش و معنویت و اخلاق برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه 62 مقاله برای این همایش پذیرفته شده است، تصریح کرد: از 62 مقاله پذیرفته شده در این همایش12 مقاله در قالب سخنرانی، 13 مقاله به صورت پوستر و مابقی در مجموعه مقالات چاپ می شود.

جعفری افزود: پژوهشگرانی از استان های اصفهان، یزد، قم، مرکزی، کرمان تهران و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در یک همایش ملی

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در یک همایش ملی