مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-22سياسي

زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکو مشخص شد


معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به این که عوارض پروانه نکته اصلی اختلاف نظر بین بنیاد به عنوان سازنده پلاسکو و شهرداری منطقه است، گفت: همه تلاش خود را می کنیم که بتوانیم در سالگرد بعدی پلاسکو در سال 1399 این ساختمان را ساخته شده به کسبه تحویل دهیم.

- منوچهر خواجه دلویی درباره آخرین وضعیت ساخت وساز در ساختمان پلاسکو و اختلافات با شهرداری اظهار کرد: ساخت وساز در ساختمان پلاسکو هیچ مشکلی ندارد و به صورت شبانه روزی در این ساختمان کار و فعالیت انجام می شود.

براین اساس تا فروردین سال آینده اسکلت ساختمان پلاسکو به صورت کامل ساخته می شود و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و همه برنامه ریزی ها برای افتتاح پلاسکو و تحویل مغازه های آن به کسبه آسیب دیده در دی ماه سال آینده و همزمان با سالگرد بعدی پلاسکو است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اختلاف نظرتان با شهرداری منطقه سر چه موضوعی است و این که گفته می شود عوارض باید پرداخت کنید و مشکل شهرداری با شما سر این موضوع است را چگونه می خواهید حل کنید؟ گفت: مساله پروانه پلاسکو از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد.

موضوع اصلی عوارض پروانه است که از دید ما پلاسکو حقوق مکتسبه بوده و قرار است مثل قبل ساخته شود؛ بنابراین نباید عوارضی از آن گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکو مشخص شد

زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکو مشخص شد