مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-22سياسي

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی باید در ایران بماند


وزیر راه با بیان اینکه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به عنوان یکی از آیتم های مهم سانحه باید در داخل کشور باشد، گفت: اگر تیم بررسی در بازگشایی اطلاعات مشکل داشتند، - تصمیم دیگری گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر اخیر خود به اوکراین گفت: من در سفر به اوکراین حامل پیام تسلیت جناب آقای رییس جمهور به دولت و ملت اوکراین بودم.

وی ادامه داد: بعد از تسلیم پیام تسلیت رییس جمهور جلساتی با رییس جمهور و برخی از کابینه اوکراین که به بحث سانحه سقوط هواپیما ارتباط داشتند دیدار داشتم و همچنین جلساتی را با وزیر امورخارجه و وزیر حمل و نقل کشور اوکراین داشتیم.

مسائلی که در این جلسات مطرح شد در بیانیه رییس جمهور این کشور نیز وجود داشت و از همکاری و همراهی ویژه ایران در بررسی این موضوع تشکر کردند و همچنین قولی که رییس جمهور کشورمان برای انتقال پیکر جانباختگان این حادثه به کشور اوکراین داده بود، انجام شد.

اسلامی گفت: در این جلسات تاکید شد روند بررسی سانحه به صورت مشارکت و طبق قواعدی که در این خصوص وجود دارد انجام و نتایج شفاف و نهایی آن اطلاع رسانی شود.

این سفر بسیار موثر بود و سانحه در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی باید در ایران بماند

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی باید در ایران بماند