مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-22اقتصادي

حفظ وضعیت موجود اشتغال از ضروریات است


مدیرکل دفتر حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب حفظ وضعیت موجود اشتغال و تولید واجب و از ضروریات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ربیعی ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر قرارگاه رونق تولید در این وزارت تشکیل شده است، اظهار کرد: تمامی معاونت های وزارتخانه ها و نهادهای دولتی در این قرارگاه حضور دارند تا ضمن نظارت بر اقدامات و فعالیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر رونق تولید با تعامل و مساعدت،  گام های موثری برداشته شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر کشور در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارد و با توجه به اینکه مردم ولی نعمتان جامعه هستند و باید در رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرد، لذا صلاح نبود بیش از این سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی بدون تصدی باقی بماند.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: زمانی که مدیران، مسئولیتی را بر عهده می گیرند باید با اخلاص، دقت و قانونمندی امور را پیش ببرند چرا که اقدامات و فعالیت هایی که خالصانه و صادقانه انجام می شود تاثیرگذاری جهانی دارد.

در حال به روز رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وضعیت موجود اشتغال از ضروریات است

حفظ وضعیت موجود اشتغال از ضروریات است