مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-22اقتصادي

نظارت ویژه بازار شب عید از اسفندماه/1712 مورد پرونده تعزیراتی


بازرسی ویژه پایان سال داریم که از اول اسفندماه تا 15 فروردین انجام شده و اقلامی همچون لبنیات، گوشت قرمز و مرغ، - کیف و کفش در اولویت بازرسی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین طلوعیان ظهر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اظهارکرد: از تاریخ 23 دی ماه تاکنون تغییرات خاصی در قیمت کالاها جز در قیمت جوجه یک روزه، مرغ نداشتیم و قیمت گوشت قرمز هم کاهش یافته است.

وی به افزایش نرخ سیب زمینی، پرتقال اشاره کرد و در خصوصمراکز توزیع گاز مایع گفت: در استان 407 مرکز توزیع گاز مایع داریم که طی گشت های مشترکی با تعزیرات بر کار آن ها نظارت میشود.

طلوعیان ادامه داد: هفت هزار و 580 مورد پرونده توسط تعزیرات طی سال 98، تشکیل شده، که 348 میلیارد ریال محکومیت نقدی را شامل می شود.

وی گفت: هزار و 712 مورد از این پرونده ها به دلیل عدم درج قیمت، 10 هزار و 980 به دلیل گرانفروشی، 355 مورد کم فروشی و 85 مورد هم در زمینه آرد بوده است.

طلوعیان تصریح کرد: بیشترین شکایات امسال در زمینه نان بوده و حجم ریالی پرونده های بازرسی 365 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به بازار شب عید، تأکید کرد: بازرسی ویژه پایان سال داریم که از اول اسفندماه تا 15 فروردین انجام شده و کالاها و مواد غذایی لبنیات، گوشت قرمز و مرغ، کیف و کفش در اولویت بازرسی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بازار شب عید از اسفندماه/1712 مورد پرونده تعزیراتی

نظارت ویژه بازار شب عید از اسفندماه/1712 مورد پرونده تعزیراتی