مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-22ورزشي

30 هزار نفر در کرمانشاه عضو کانون های مساجد هستند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از عضویت 30 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از عضویت 30 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 563 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان، اظهار کرد: بیش از 30 هزار نفر در این کانون ها عضویت دارند و از فعالیت های گسترده فرهنگی، هنری، قرآنی، آموزشی، کتابخانه ای، ورزشی و اردویی کانون ها بهره می برند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با بیان اینکه 60 درصد از این کانون ها روستایی و مابقی شهری هستند، خاطرنشان کرد: نیمی از کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در مناطق اهل سنت قرار دارند.

وی از حضور فعال و گسترده کانون ها در تمامی مناطق اهل سنت، تشیع و اهل حق استان خبر داد و افزود: کانون های فرهنگی هنری در هر منطقه ای که وارد شده اند منشاء خیر و برکت بوده و به فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت امام جماعت در مساجد غنا بخشیده اند.

کلات پور در ادامه با اشاره به اجرایی شدن طرح فهما در سراسر کشور، اولین رویدا ملی فهما را فرصتی برای برجسته کردن خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار نفر در کرمانشاه عضو کانون های مساجد هستند

30 هزار نفر در کرمانشاه عضو کانون های مساجد هستند