مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-22اقتصادي

عربستان سود حاصل از فروش سهام آرامکو را روی صنایع نظامی سرمایه گذاری می کند


سود حاصل از عرضه عمومی سهام شرکت نفتی آرامکو ظرف چند سال به اقتصاد داخلی منتقل شده و موجب تقویت صنعت نظامی کشور خواهد شد.

- وزیر دارایی عربستان گفت: سود حاصل از عرضه عمومی سهام شرکت نفتی آرامکو ظرف چند سال به اقتصاد داخلی منتقل شده و موجب تقویت صنعت نظامی کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد الجدعان، وزیر دارایی عربستان در مصاحبه ای در حاشیه کنفرانس اقتصادی داووس به خبرگزاری رویترز عربی گفت: اگر تاریخ را مطالعه کنید، می بینید ما در این منطقه توانسته ایم شرایط ژئوپلتیک بدتری از جمله جنگ های واقعی را پشت سر بگذاریم.

الجدعان اظهار کرد: ما در عربستان باید بر اقتصاد و اصلاحات تمرکز کنیم، به شدت باور دارم کشمکش ها تنها با گفت وگو قابل حل هستند.

وزیر دارایی عربستان با اشاره به اینکه نتیجه عرضه عمومی سهام شرکت نفتی آرامکو ظرف چند سال به اقتصاد داخلی منتقل شده و موجب تقویت صنعت نظامی کشور خواهد شد، گفت: پس از آنکه ماه گذشته میلادی حدود 30 میلیارد دلار از محل فروش سهام آرامکو به صندوق سرمایه گذاری های دولتی واریز شد، از صنایع داخلی جدید و موجود از جمله صنایع نظامی و تکنولوژی نیز حمایت خواهد شد.

وی افزود: ما از توسعه سرمایه های صنایع نظامی مان در میان مدت جهت مقابله با خطرات حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سود حاصل از فروش سهام آرامکو را روی صنایع نظامی سرمایه گذاری می کند

عربستان سود حاصل از فروش سهام آرامکو را روی صنایع نظامی سرمایه گذاری می کند