مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-22سياسي

استفاده از تاسیسات نوین حقوقی در راستای کاهش جمعیت کیفری


استفاده از تاسیسات نوین حقوقی در راستای کاهش جمعیت کیفری و نیز مبارزه با مفاسد اقتصادی در سطح استان و شهرستان ها در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان دلفان، گفت: مردم دلفان مردمی متدین، ولایی و انقلابی هستند و همیشه در صحنه های مختلف انقلاب حضور پرشور و شعوری داشته اند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه نورآباد از اولین شهرستان هایی بود که علیه رژیم ستم شاهی قیام کرد، افزود: مردم این شهرستان در ایام دفاع مقدس دو گردان  بسیار موفق به نام های ابوذر و انصار داشتند که جانبازان و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام نمودند.

رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه شهرستان دلفان یک شهرستان عالم پرور است، گفت: طبق روال در شهرستان های استان برای عرض خسته نباشید و خداقوت به همکاران حاضر می شویم و بحمدالله در دادگستری نورآباد کارکنان و قضات بدون حاشیه و منت خدمت صادقانه و عادلانه ای دارند.

وی با تاکید برای اینکه سعی خواهیم کرد سیاست های محوری و برنامه های تحولی آیت الله رییسی را پیگیری کنیم، افزود: تکریم ارباب رجوع از مهم ترین این محورهاست که سرلوحه کار کارکنان دستگاه قضایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تاسیسات نوین حقوقی در راستای کاهش جمعیت کیفری

استفاده از تاسیسات نوین حقوقی در راستای کاهش جمعیت کیفری