مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-22سياسي

دشمن شناسی مردم با شهادت حاج قاسم سلیمانی تقویت شد


نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش، شاید هزینه زیادی برای نظام جمهوری اسلامی بود، اما سبب شد تا دشمن شناسی مردم تقویت شود و اهداف و برنامه های دشمن ناکام بماند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آمریکا از زمان هیروشیما و ناکازاکی تروریسم دولتی را ایجاد کرده است و پایگاه هایی چون بگرام پایگاه های تروریسم دولتی در منطقه هستند حالا آمریکا نه تنها در معرض افول بلکه در معرض فروپاشی است و قطعا شهادت سردار سلیمانی این افول را تسریع می کند.

شهادت سردار سلیمانی ترور معمولی نیست و ما شاهد زوال تدریجی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم؛ درواقع یکی از برکات ترور سردار قاسم سلیمانی نشان دادن چهره وحشی و خونخوار آمریکا به همگان بود.

دشمن تا جایی که توانش را دارد، از این موضوع سوءاستفاده می کند و سعی دارد تا تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین الأسد را تحت الشعاع قرار دهد.

 فاطمه آلیا نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که آمریکا با ترور حاج قاسم سلیمانی بر این تصور بود که پیروزی بزرگی را به دست آورده است، اما پس از پاسخ ما و گرفتن انتقام بزرگ از آنها با اصابت موشک به پایگاه عین الأسد، همه اهداف و برنامه هایش ناکام ماند؛ بنابراین او هر لحظه به فکر برنامه ریزی جدید برای شکست ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی مردم با شهادت حاج قاسم سلیمانی تقویت شد

دشمن شناسی مردم با شهادت حاج قاسم سلیمانی تقویت شد