مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-22بين الملل

از تحولات عراق تا لیبی و سوریه؛ محور اظهارنظرهای وزیر خارجه عربستان در داووس


وزیر خارجه عربستان ضمن دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق، تحولات این کشور و تلاش های بین المللی پیرامون آن را مورد بررسی قرار داد.

- از تحولات عراق تا لیبی و سوریه؛ محور اظهارنظرهای وزیر خارجه عربستان در داووس وزیر خارجه عربستان ضمن دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق، تحولات این کشور و تلاش های بین المللی پیرامون آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در حاشیه مشارکت در کنفرانس اقتصادی داووس سوییس با جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق دیدار و بر اهمیت نقش هیئت های بین المللی در راستای امنیت و ثبات کشورهایی که در آن حضور دارند، تاکید کرد.

بن فرحان گفت، بحران لیبی در مرکز توجهات عربستان سعودی قرار دارد و کشورش خواستار حفظ تمامیت ارضی لیبی و برگزاری گفت وگوی ملی واقعی است که به صلح کامل میان لیبیایی ها منجر می شود.

وزیر خارجه عربستان همچنین گفت: حوادث موجود در منطقه ما را مجبور می کند خواستار مقابله جدی با همه تهدیداتی باشیم که کشورهای عربی با آن روبرو هستند.

عربستان سعودی معتقد است تنها راه حل بحران سوریه روند سیاسی و اجرای قطعنامه ذیربط شورای امنیت است و ریاض در خصوص مداخله نظامی ترکیه در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تحولات عراق تا لیبی و سوریه؛ محور اظهارنظرهای وزیر خارجه عربستان در داووس

از تحولات عراق تا لیبی و سوریه؛ محور اظهارنظرهای وزیر خارجه عربستان در داووس