مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-22سياسي

اعلام 8 کلان پروژه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در نشست تدوین برنامه های سال 99، هشت کلان پروژه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم با اشاره به فرارسیدن بهمن ، ماه شکوفایی انقلاب اسلامی در سال 1357 بیان کرد: وظیفه ما است که در این ایام یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

وی با تأکید بر اینکه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی یک سازمان گفتمان محور است یادآور شد: سیاست های سازمان پژوهش برآمده از مبانی نظری تحول، سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، برنامه درسی ملی، مصوبات شورای عالی آموزش وپرورش و تأکیدات مقام عالی وزارت برای اجرای کامل برنامه درسی ملی در زیر نظام برنامه درسی در پیشبرد امر تحول دنبال می کند.

ذوعلم افزود: با در دست داشتن این اسناد هیچ ابهامی در جهت گیری ها، در مبانی و در ارزش هایمان نداریم به خصوص چرخش های اساسی که در زیر نظام برنامه درسی مشخص شده و وظایفی مشخص کرده و همچنین چرخش های 10 گانه در مبانی نظری تحول آمده برای ما یک اصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 8 کلان پروژه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

اعلام 8 کلان پروژه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی