مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-22بين الملل

سازمان ملل: قدرت نظارت گسترده بر لیبی را نداریم


سازمان ملل با اذعان به اینکه از توان کافی برای نظارت گسترده بر آتش بس در لیبی برخوردار نیست، از همه طرف های درگیر در این کشور خواست به آتش بس پایبند باشند.

- سازمان ملل با اذعان به اینکه از توان کافی برای نظارت گسترده بر آتش بس در لیبی برخوردار نیست، از همه طرف های درگیر در این کشور خواست به آتش بس پایبند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی 21، شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی برلین درباره لیبی از سازمان ملل خواستند، برای نظارت بر اجرای آتش بس شکننده ای که از 12 ژانویه جاری با پیشنهاد ترکیه و روسیه آغاز شده، کمیته هایی تشکیل دهد.

در این رابطه استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: سازمان ملل از قدرت لازم برای گزارش موارد نقض آتش بس برخوردار است اما قدرت کافی برای نظارت گسترده بر آن را نداریم.

دوجاریک گفت: بار دیگر از شرکت کنندگان در کنفرانس برلین می خواهیم بر لزوم پایبندی به آتش بس تاکید کنند از همه اعضای سازمان ملل می خواهیم دو طرف لیبیایی را با هدف خاموش کردن صدای سلاح ها تحت فشار بگذارند.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل افزود: آتش بس شکننده ای در طرابلس وجود دارد، ما در هیات سازمان ملل آن را گزارش می دهیم اما هرگز نمی توانیم در ابعاد گسترده بر این آتش بس نظارت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: قدرت نظارت گسترده بر لیبی را نداریم

سازمان ملل: قدرت نظارت گسترده بر لیبی را نداریم