مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-22اقتصادي

جابجایی سالانه بیش از 15 میلیون تن کالا در آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی سالانه بیش از 15 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی سالانه بیش از 15 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای استان خبر داد.

ارسلان شکری در گفت و گو باایسنا افزود: سالانه بیش از 15 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای استان حمل می شود ودرحال حاضر نیز بیش از 17 هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت دارند.

وی گفت: ظرفیت های متعدد این استان در بخش حمل و نقل جاده ای از جمله تولیدات محصولات مختلف کشاورزی، وجود صنایع تبدیلی متنوع، وجود مناطق مختلف گردشگری ، وجود معادن غنی و متعدد و همچنین جایگاه ویژه این استان در حمل و نقل بین الملل وابستگی بیشتر اقتصاد استان به این صنعت ها نشان اهمیت بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی است که توجه به زیر ساخت های حمل و نقل را نیز در این استان دو چندان کرده است.

وی بااشاره به فعالیت وسیله نقلیه عمومی مسافربری در استان ادامه داد: تاکنون بیش از 4000 دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی مسافربری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه دربخش مسافربری آذربایجان غربی فعالیت دارند که از این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی سالانه بیش از 15 میلیون تن کالا در آذربایجان غربی

جابجایی سالانه بیش از 15 میلیون تن کالا در آذربایجان غربی