مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-22سياسي

خانه تکانی در شهرداری قزوین/ بودجه 99 واقعی تر بسته می شود


بودجه 99 شهرداری قزوین آماده و تلاش شده این بودجه نسبت به سال گذشته واقعی تر بسته شود و حباب نداشته باشد، بودجه ای که قابلیت اجرایی ندارد را کد باز گذاشتیم که در صورت وجود اعتبار تأیید اعتبار شود.

- ایسنا/قزوین شهردار قزوین گفت: بودجه 99 شهرداری قزوین آماده و تلاش شده این بودجه نسبت به سال گذشته واقعی تر بسته شود و حباب نداشته باشد، بودجه ای که قابلیت اجرایی ندارد را کد باز گذاشتیم که در صورت وجود اعتبار تأیید اعتبار شود.

سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته اول بهمن ماه برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی یک ماه مدیریت خود تصریح کرد: در این مدت اقدامات مختلفی از قبیل اصلاح ساختار اداری کمیسیون ها، کارگروه ها و کمیته فنی، ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول، بررسی موضوعات دهکده طبیعت، ساماندهی املاک، فعال کردن پروژه های متوقف شده و بررسی بدهی به بانک شهر را موردتوجه قراردادم.

وی افزود: با توجه به اهمیت تعامل بین دستگاهی با مسئولان دستگاه های اجرایی ارتباطاتی برقرار کردیم، همچنین به منظور پیگیری مسائل موجود با قوه قضاییه ارتباطات خوبی برقرار کردیم تا بتوانیم مشکلات شهری را با شیوه مطلوبی مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تکانی در شهرداری قزوین/ بودجه 99 واقعی تر بسته می شود

خانه تکانی در شهرداری قزوین/ بودجه 99 واقعی تر بسته می شود