مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-22سياسي

هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران عملیاتی می شود


هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و تحول دیجیتال که در محل سالن اجتماعات دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد اظهار داشت: روند افزایش جمعیت شهرنشینی به همراه خود مشکلاتی دارد که با راهکارهای سنتی قادر به رفع آن نیستیم لذا نیازمند راهکارها و تمهیداتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار تهران در ادامه از عملیاتی شدن هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران خبر داد و بیان داشت: امروز برای رفع مشکلات زیست محیطی در کلانشهرها بویژه تهران ناگزیر هوشمند سازی هستیم پس تمام عزم ها برای هموار سازی و برقراری این طرح باید جزم باشد و نیازمند همکاری همه جانبه همه دستگاه ها هستیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه هر سال 200 هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می شود گفت: البته زیرساخت های متناسب با این جمعیت وجود ندارد و در این زمینه نیز کارآیی سند آمایش به خوبی مشهود می باشد.

وی اظهار داشت: در تهیه سند امایش استان تهران هوشمند سازی و تمرکز زدایی از تهران در کنار توسعه دولت الکترونیک را مدنظر قرار داده ایم و عملیاتی می کنیم و زیرساخت ها برای ایجاد شهر هوشمند در کنار ترکیب زیرساخت ها اساسی است و توسعه زیرساخت های مخابراتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران عملیاتی می شود

هوشمند سازی در سند آمایش استان تهران عملیاتی می شود