مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22فرهنگي

پایان پنجمین هفته فیلم و عکس تربت حیدریه


پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان تربت حیدریه با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، دبیر پنجمین هفته فیلم و عکس تربت حیدریه گفت: این گردهمایی پیرو سیاست های کلان ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران مبنی بر ایجاد فضای غیر رقابتی و نمایش و ارائه آثار فیلمسازان و عکاسان دفتر تربت حیدریه برگزار شد که در آن علاوه بر بخش فیلم و عکس دو کارگاه آموزشی در حوزه فیلم و عکس نیز تدارک دیده شد.

عباس باقریان افزود: بعد از فراخوان اعلام شده از سوی دفتر انجمن در ابتدا تعداد 80 عکس از 35 عکاس به دبیرخانه هفته فیلم و عکس رسید که در فرایند انتخاب عکس تعداد 30 اثر از 22 عکاس برای شرکت در نمایشگاه آماده شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه عکس در روز اول هفته فیلم و عکس در محل راهرو سینما اندیشه با حضور شرکت کنندگان و علاقمندان به هنر عکاسی افتتاح شد.

وی بیان کرد: در بخش فیلم تعداد 12 فیلم از اثار تولیدی انجمن سینمای جوان تربت حیدریه که در طول یک سال گذشته ساخته شده به همراه تعدادی از فیلم های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران به مدت 2 روز در سینما اندیشه به نمایش درآمد.

باقریان گفت: همچنین کارگاه نگارش فیلمنامه مستند توسط استاد نوروزی نژاد مستند ساز و استاد دانشگاه از دیگر برنامه های هفته فیلم و عکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پنجمین هفته فیلم و عکس تربت حیدریه

پایان پنجمین هفته فیلم و عکس تربت حیدریه