مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22سياسي

جزییات برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کشور


در مرحله اول، تولیدات این 1500 نفر و گروه های تخصصی را 200 نفر به عنوان داور، رصد، ارزیابی و داوری کرده و خروجی این محصولات را درصورتی که دارای استانداردهای علمی باشند به یک فینال راه پیدا می کند که تلاش می کنیم تا پایان سال در تهران مرحله فینال برگزار شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مسلم معین در گفتگوی زنده با شبکه خبر سیما در تشریح بزرگ ترین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور اظهار داشت: سال گذشته اولین دوره متمرکز این رویداد در تهران با حضور 90 گروه و 300 متخصص برگزار شد که امسال با توجه به تقاضای بسیار زیاد، مدل اجرا را تغییر دادیم بدین صورت که هم زمان در 31 مرکز استان کشور این رویداد برگزار می شود.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج در ادامه افزود: در دومین دوره، 1500 نفر در قالب 500 گروه تخصصی در سه حوزه نرم افزار، بازی و پویانمایی به تولید محتوای تخصصی در یک موضوع مشخص طی مدت 48 ساعت اقدام می کنند که می توان گفت در دنیا برای چنین رویدادی با این حجم شرکت کننده و این مدل اجرا نمونه ای وجود ندارد.

وی در توضیح زمان آغاز این رویداد هم گفت: این رویداد فردا صبح به طور هم زمان در سراسر کشور آغاز و موضوع مسابقه نیز در آغاز رویداد به شرکت کنندگان اعلام می شود؛ درواقع این رویداد، یک رزمایش تولید محتوا و یک استارت آپ بزرگ ملی برای ایده های ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کشور

جزییات برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کشور