مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22اقتصادي

لزوم رفع نیاز واحدی تولیدی کاشی و سرامیک توسط شرکت های دانش بنیان بومی


مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: برقراری ارتباط بین دو طرف عرضه و تقاضای فناوری فرصت مناسبی برای جهش فناورانه در حوزه کاشی و سرامیک ایجاد کرده است.

- ایسنا/یزد مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: برقراری ارتباط بین دو طرف عرضه و تقاضای فناوری فرصت مناسبی برای جهش فناورانه در حوزه کاشی و سرامیک ایجاد کرده است.

محمد دهقان صبح امروز دوم بهمن ماه در رویداد ملی معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب استان یزد، با اشاره به اهمیت برگزاری این چنین رویدادهایی، اظهار کرد: رفع نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده از ظرفیت علمی و انسانی داخلی یکی از مهمترین اهداف شرکت شهرکهای صنعتی در استان و کشور است.

وی با بیان این که خوشه توسعه کاشی و سرامیک استان یزد فعالیت رسمی خود را از سال 1385 در سطح کشور آغاز کرده است، افزود: خوشبختانه در استان یزد طیف صنایع مختلفی برای استفاده از صنعت کاشی و سرامیک وجود دارد که ما باید برای رفع نیاز آنها برنامه ریزی جدی و مستمری داشته باشیم.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در ادامه گفت: خروجی این چنین رویدادهایی باید به رفع نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع نیاز واحدی تولیدی کاشی و سرامیک توسط شرکت های دانش بنیان بومی

لزوم رفع نیاز واحدی تولیدی کاشی و سرامیک توسط شرکت های دانش بنیان بومی