مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-22سياسي

آغاز به کار نمایشگاه ملی شهر هوشمند در مشهد


نهمین نمایشگاه شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیشب در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه شهر هوشمند در سطح خوبی برگزار شده است و امیدواریم دستاوردهای این نمایشگاه به صورت عملیاتی مورد استفاده قرار گیرد.

سید ستار هاشمی افزود: تبادل دانش و تجارب از دستاوردهای نمایشگاه است، در این نمایشگاه دستاوردهای خوبی در حوزه هوشمندسازی ارائه شده که باید این ظرفیت ها به تمام کشور تسری یابد.

وی با بیان اینکه به اشتراک گذاری داده ها از مهمترین ضروریات تحقق شهر هوشمند است افزود: در این نمایشگاه تفاهم نامه همکاری و اشتراک داده در حوزه املاک بین شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی امضا شد که می توان از آن به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه نام برد.

شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: نمایشگاه شهر هوشمند میزان و شاخصی است برای سنجش آنچه در این حوزه انجام داده ایم، سرمایه گذاری در حوزه شهر هوشمند زمان بر است اما بازدهی آن رشد بالاتری دارد.

محمد رضا کلایی با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن شهر من در این نمایشگاه اظهار داشت: نرم افزارهای مختلف شهروندی روی این نرم افزار تجمیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه ملی شهر هوشمند در مشهد

آغاز به کار نمایشگاه ملی شهر هوشمند در مشهد