مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 20:152020-01-21اجتماعي

ارسال کمک های دانش آموزان اصفهانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین روز از بهمن ماه 1398 آیین نمادین سیل مهربانی همکلاسی ها جمع آوری کمک های دانش آموزان استان اصفهان به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه در مدرسه شهید طاهرزاده آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد.

  در این برنامه اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به این موضوع که دی ماه سال جاری اتفاقات ناگواری در کشور رقم خورد گفت: سیل استان سیستان و بلوچستان نیز از جمله این اتفاقات بود که خرابی های زیادی بر جا گذاشت، و متأسفانه واحدهای آموزشی زیادی در آن استان به طور کلی تخریب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه ضمن تشکر از فرهنگیان و دانش آموزان اصفهان در کمک به هم نوعان خود در مناطق سیل زده از تمام کسانی که در برپایی آیین سیل مهربانی همکلاسی ها سهیم بودند تقدیر و تشکر کرد.

 وی در ادامه گفت: هدایای دانش آموزان در نواحی و مناطق در حال جمع آوری است که ان شاء الله طی دو مرحله برای استان سیستان و بلوچستان ارسال می گردد؛ اما همان طور که اطلاع دارید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های دانش آموزان اصفهانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ارسال کمک های دانش آموزان اصفهانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان