مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 20:052020-01-21سياسي

دلایل رد صلاحیت 92 نماینده از زبان سخنگوی شورای نگهبان


مهمتر از این ها فکر می کنم که ما_ اعضای شورای نگهبان _ مخصوصا با نمایندگان محترم ، آنهایی که صلاحیتشان تایید نشده ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی شورای نگهبان برخی از دلایل رد صلاحیت 92 نفر از نمایندگان مجلس را اعلام کرد.

عباسعلی کدخدایی در بخش خبری 20:30 با نشان دادن پرونده یکی از نمایندگان مجلس که مراجع رسمی گزارش آن را داده اند، گفت: در گزارش هایی که داده شده ، مواردی که ذکر شده عبارت است از مثلا دخالت در امور اجرایی با تهدید نسبت به تعدادی از مدیران دستگاه اجرایی شهرستان استان، لابی کردن و کارچاق کنی در حوزه اقتصادی با شرکت ها و نهادهای مختلف.

وی افزود: نمونه دیگر رانت خواری و سوءاستفاده از موقعیت نمایندگی و خرید چند هکتار از اراضی مرغوب در یک محل بوده و اینها بعنوان مناطق آزاد و ویژه و گردشگری آن را می گیرند و بعد از آن طرف از تسهیلات بانکی استفاده می کنند و با زد و بندهای مالی ، تخلفات مالی زیادی دارند.

مثلا در دوره گذشته سابقه خرید و فروش آرا را دارند.

وی افزود: مورد دیگر این است که فردی در یک سازمانی مسولیتی داشته و گزارش همان سازمان هست که حیف و میل حقوق اموال بیت المال داشتند و نهادهای حراستی آن مرکز گزارش می کنند که ارتباط نامتعارف مالی با برخی از پیمانکاران داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل رد صلاحیت 92 نماینده از زبان سخنگوی شورای نگهبان

دلایل رد صلاحیت 92 نماینده از زبان سخنگوی شورای نگهبان