مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 19:052020-01-21سياسي

مطالبه مردم اندیمشک ایجاد اشتغال پایدار است


فرماندار اندیمشک مطالبه مردم را از شورای اشتغال، ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: از هر فرصتی که به ایجاد حتی یک فرصت اشغال منجر شود، - حمایت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان جهانگیری عصر امروز در نشست شورای اداری در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک با بیان اینکه مطالبه مردم از مدیران در شورای اشتغال، ایجاد اشتغال پایدار است؛ عنوان کرد: از کلیه ظرفیت های قانونی موجود برای رونق اقتصادی و اشتغال بهره خواهیم برد و از هر فرصتی که به ایجاد حتی یک فرصت اشغال منجر شود، حمایت خواهیم کرد.

وی مطالبه شهروندان از فرمانداری و نهادها و دستگاه های اجرایی را ایجاد اشتغال دانست و افزود: درزمینهٔ ایجاد اشتغال کلیه مدیران، نخبگان جامعه دخیل و مسئول پیگیری اعلام کرد.

فرماندار اندیمشک، استفاده از صنعت میراث فرهنگی و گردشگری را از راه های مهم در رونق اقتصاد و اشتغال دانست و گفت: با نهادهایی از جمله بانک ها و اداراتی که در جلسات شورای اداری حاضر نشوند با استفاده از ظرفیت قانونی برخورد می شود.

وی افزود: برخی یا چون جوان ندارند و یا از اهمیت اشتغال و دغدغه جوانان بیکار مطلع نیستند در جلسات حاضر نمی شوند که با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و مطالبه بر حق جوانان از هر شخصی که به موضوع مهم اشتغال احمال کاری کند، برخورد قاطع انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم اندیمشک ایجاد اشتغال پایدار است

مطالبه مردم اندیمشک ایجاد اشتغال پایدار است