مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 18:252020-01-21اقتصادي

استانداردهای سختگیرانه محصولات غذایی در ایران/مردم نگران نباشند


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه برای اطمینان از سلامت محصولات غذایی ایران، سختگیرانه ترین استانداردها طی می شود، گفت: مردم نگرانی بابت مصرف محصولات غذایی نگران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس کشاورز عصر امروز (سه شنبه اول بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی در بخشی از اظهاراتش با انتقاد از اطلاعات نادرست به جامعه در خصوص آلودگی محصولات غذایی اظهار کرد: در این زمینه بررسی های مختلفی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که محصولات کشاورزی در ایران از سلامت بسیار خوبی برخوردار هستند و سختگیرانه ترین استانداردها در داخل کشور برای اطمینان از سلامت محصولات طی می شود.

وی همچنین با بیان اینکه میزان باقیمانده جیوه موجود در گندم ایران نیز 9 برابر سختگیرانه تر از اتحادیه اروپاست، تاکید کرد: جامعه بدون هیچ گونه نگرانی می تواند محصولات تولید شده در کشورمان را مصرف کنند.

کشاورز در ارتباط با ذرت های آلوده که در گمرک باقیمانده بود، نیز گفت: حتی یک کیلوگرم از این ذرت ها به کشور وارد نشد و نگرانی در این خصوص نداریم.

این مقام مسئول ادامه داد: در گذشته مطرح می شد که گوجه ها فرنگی هایی که رگه های سفید دارند، نشان از باقیمانده سموم کشاورزی و نیترات است برای همین منظور 1200 مرتبه از این نوع گوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای سختگیرانه محصولات غذایی در ایران/مردم نگران نباشند

استانداردهای سختگیرانه محصولات غذایی در ایران/مردم نگران نباشند