مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:352020-01-21اجتماعي

تداوم تلاش برای بازگشایی راه های روستایی مهاباد


600کیلومتر از راه های روستایی حوزه شهرستان مهاباد در چند روز اخیر بازگشایی شده است و تنها بازگشایی 10روستای این شهرستان باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد گفت: بارش برف در چند روز اخیر که موجب بسته شدن راه های روستایی مهاباد شده بود، با تلاش گروه های راهداری 600کیلومتر از مسیرهای روستایی بازگشایی شد.

خادمی افزود:پس از بارش برف مجدد نیرو های راهداری راه دسترسی به تمام روستا های این شهرستان را برف روبی و نمک پاشی کرده اند.

وی اضافه کرد: پس از بازگشایی 236کیلومتر از راه های اصلی، برف روبی راه های فرعی و روستایی این شهرستان آغاز شد که هم اکنون با زنجیر چرخ امکان عبور و مرور و تردد خودرو ها امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: روستا هایی که پس از بارش برف مجددا مسیر آنها بسته شده تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد اظهار داشت: تاکنون بیش از 85تُن شن و نمک پاشی به وسیله ماشین های برف روب صورت گرفته است.

او ادامه داد: همچنین در طول این هفته بیش از 50دستگاه خودروی گرفتار سبک و سنگین در گردنه جواله رشان، گردنه زمزیران، و مسیر های منتهی به مهاباد - میاندوآب، مهاباد - بوکان، با کمک نیرو های راهداری رهاسازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تلاش برای بازگشایی راه های روستایی مهاباد

تداوم تلاش برای بازگشایی راه های روستایی مهاباد