مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 16:502020-01-21سياسي

افتتاح 7مرکز مهارت آموزی سربازان در سیرجان


7مرکز مهارت آموزی ناویان وظیفه مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با حضور فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار سیدمهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح با اشاره به افزایش کیفی مهارتهای منجر به اشتغال افزود: باید تا سال1401 آموزشهای مهارتی به تمام سربازان ارائه شود و هیچ سربازی بدون کسب مهارت ترخیص نشود.

سردار فرحی در سیرجان 7مرکز آموزش مهارتهای شغلی مرتبط با آموزشهای فنی و حرفه ای با نام مراکز مهارتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را افتتاح کرد.

در ادامه این مراسم امیر دریادار دوم ستاد مهدی شعبان زاده گفت: در این مرکز مهارتهای شغلی اثربخش که منتهی به کارآفرینی و یا جذب بازار کار باشد به ناویان وظیفه در 9رشته فنی و حرفه ای آموزش داده می شود.

وی افزود: تمامی برنامه های و سیاستهای اعمال شده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح در این مرکز اجرا می شود و تمامی جوانان سرباز در رشته های مورد علاقه خود دوره مهارت را می گذرانند.

در ادامه سردار فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از تولید مصنوعات مورد نیاز این مرکز اعم از چادرهای گروهی، میز و صندلی آموزشی که بدست کارورزان ناوی وظیفه تولید شده بود، بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7مرکز مهارت آموزی سربازان در سیرجان

افتتاح 7مرکز مهارت آموزی سربازان در سیرجان