مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 16:152020-01-21سياسي

پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی اصل اساسی دستگاه های نظارتی است


با نزدیک شدن به آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی از جمله مهمترین رویکردهای دستگاه های نظارتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه توجیهی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اردبیل عنوان کرد: به منظور برگزاری انتخاباتی سالم توجه به قوانین و پیشگیری از وقوع جرایم از جمله مهمترین اصول و رویکردهای دستگاه های نظارتی قلمداد شده است.

به گفته وی برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از اهداف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی بوده تا از برکات مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رأی در توسعه و پیشرفت منطقه و کشور عزیزمان بهره مند شویم.

معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل یادآور شد: قدردان فعالان حوزه مجازی و رسانه هایی هستیم که برای پر رنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با رعایت قوانین و احترام به سلایق و داوطلبان مختلف در تلاش هستند.

خدادادی ادامه داد: هر گونه شایعه پراکنی، تخریب، اهانت و نشر اکاذیب به صورت جدی مورد رصد قرار گرفته و با سو استفاده کنندگان از شرایط برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی اصل اساسی دستگاه های نظارتی است

پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی اصل اساسی دستگاه های نظارتی است