مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 16:052020-01-21سياسي

معاون دادستانی کل کشوردر پیشوا: آغاز اجرای طرح یاریگران در کشور


معاون دادستانی کل کشور از طرح یاریگران در ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور خبر داد.

- معاون دادستانی کل کشوردر پیشوا: آغاز اجرای طرح یاریگران در کشور معاون دادستانی کل کشور از طرح یاریگران در ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ سعید عمرانی با حضور در دادسرای پیشوا در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: طرح یاریگران مردمی در ستاد مبارزه با مواد مخدر تصویب شده است و در این طرح مهم، مشارکت مردم محور اصلی است.

وی افزود: تمام دادستان های کشور در این رابطه آماده انجام کار جهادی هستند و اولویت ما همکاری با نهادهای آموزشی مانند آموزش و پرورش است.

عمرانی بیان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر یک منشوری برای نوع مشارکت مردم و اجتماعی کردن مبارزه با توزیع و مصرف کننده مواد مخدر است.

معاون دادستانی کل کشور گفت: این طرح چند ماهی است با همکاری آموزش و پرورش شروع شده است و کم کم مراتب اجرایی شدن آن در حال تدوین است تا نحوه مشارکت مردم مشخص شود.

سعید عمرانی افزود: در حال حاضر این طرح در آموزش و پرورش و دانشگاه ها و دیگر نهادهای آموزشی شروع شده است و امیدواریم با فراگیرشدن آن خود مردم بتوانند موضوع تولید و توزیع و مصرف مواد مخدر را ریشه کن کنند و یا به حداقل برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستانی کل کشوردر پیشوا: آغاز اجرای طرح یاریگران در کشور

معاون دادستانی کل کشوردر پیشوا: آغاز اجرای طرح یاریگران در کشور