مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:172020-01-21ورزشي

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان: وجهه ایران در دنیا قدرتمندانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، رحیم حیدری عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مسابقه های وزنه برداری جام پهلوان نامجو در فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی در دنیا افزود: روز به روز نیز بر این اقتدار و عظمت ایران افزوده می شود.

وی با بیان اینکه اهمیت برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو به میزبانی استان گیلان در شهرستان رشت برای همه واضح است، اظهار داشت: با توجه به این اهمیت، همه دستگاه ها باید برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت ها همکاری کنند و نیات با عمل آمیخته شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر این مطلب که تمامی نکات مربوط به برگزاری این رقابت بین المللی باید قبل از آغاز رقابت ها در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد: ضروریست تا هر دستگاه مسئول اشکالات احتمالی را گزارش داده و برای رفع آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه تمامی موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو به میزبانی گیلان باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: برگزاری این رقابت ها ابعاد و بازتاب بین المللی دارد بنابراین همه مسائل باید لحاظ شود.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو که آخرین مرحله از کسب سهمیه المپیک 2020 ژاپن بشمار می رود از روز 12 بهمن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان: وجهه ایران در دنیا قدرتمندانه است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان: وجهه ایران در دنیا قدرتمندانه است