مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:172020-01-21اقتصادي

مرکز خدمات سرمایه گذاری قزوین به استانداری منتقل شد


رییس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قزوین افزود: با انتقال مرکز خدمات سرمایه گذاری قزوین به استانداری و راه اندازی پنجره واحد روند صدور مجوزها برای سرمایه گذاران الکترونیکی می شود.

ابوالفضل یاری اظهار داشت: طولانی شدن فرآیند سرمایه گذاری در بسیاری از موارد موجب بی انگیزه شدن سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری می شود بنابراین باید تمام راهکارهای تسریع در فرآیند سرمایه گذاری را به کار بگیریم.

یاری تاکید کرد: با اجرای این پنجره واحد، ارتباط بین متقاضی و سرمایه گذار و مدیران دستگاه ها به صورت مستقیم از بین رفته و امکان تخلف، سهل انگاری و مشکلات عمدی در مسیر صدور مجوزها از بین می رود.

وی با ببان اینکه همه متقاضیان سرمایه گذاری در استان می توانند وارد سامانه شده و درخواست خود را اعلام کنند، افزود: با توجه به هدف این پنجره، شاهد تفکیک تکالیف دستگاه ها و حذف مراحل تکراری در سرمایه گذاری و به حداقل رساندن حضور سرمایه گذاران در دستگاه های اجرایی و ادارات و افزایش مسوولیت پاسخ گویی دستگاه های مرتبط و پایش عملکرد آن ها هستیم.

مدیرکل امور افتصادی و دارایی استان قزوین نیز در این نشست با اشاره به خدمات بسیار خوب سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری گفت: با راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خدمات سرمایه گذاری قزوین به استانداری منتقل شد

مرکز خدمات سرمایه گذاری قزوین به استانداری منتقل شد