مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-21سياسي

بیش از 1000خانواده مددجوی ایلامی از بیمه های اجتماعی بهره مند هستند


معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از یک هزار خانواده مددجوی موردحمایت این نهاد در استان از طرح بیمه های اجتماعی بهره مند هستند.

- معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام استان: بیش از 1000خانواده مددجوی ایلامی از بیمه های اجتماعی بهره مند هستند ایسنا/ایلام معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از یک هزار خانواده مددجوی موردحمایت این نهاد در استان از طرح بیمه های اجتماعی بهره مند هستند.

شبیب جعفر زاده اظهار کرد: طرح بیمه های اجتماعی مددجویان این نهاد بیش از 10 سال است که با همکاری کمیته امداد و تأمین اجتماعی اجرا می شود که در قالب آن زنان سرپرست خانوار بالای 45 سال و نیز مجریان طرح های اشتغال زایی از طرح بیمه های اجتماعی بهره مند می شوند.

وی گفت: طرح بیمه های یکی از محوری ترین طرح های کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجوی این نهاد است که موجب امید به آینده، پشتوانه کار و تلاش و امنیت روانی این خانواده ها خواهد شد.

معاون کمیته امداد استان ایلام گفت: در این طرح ها مردان مجری طرح های اشتغال زایی بعد از 60 سالگی و زنان سرپرست خانوار بعد از 55 سالگی مستمری بگیر تأمین اجتماعی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000خانواده مددجوی ایلامی از بیمه های اجتماعی بهره مند هستند

بیش از 1000خانواده مددجوی ایلامی از بیمه های اجتماعی بهره مند هستند