مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-21اقتصادي

واریز مبلغ 3.4 میلیارد تومان برای کمک به مددجویان آسیب دیده از سیل


تاکنون مبلغ سه میلیارد و 400میلیون تومان به حساب مددجویان آسیب دیده از سیل واریز شده است که در روزهای آتی مبالغ دیگری هم افزوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس،  وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی، بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به شهرستان های آسیب دیده از سیل استان اشاره کرد و گفت: بر روی کارت بانکی 5 هزارو500خانوار روستایی در این شهرستان ها که مددجوی سازمان بهزیستی هستند، مبلغی معادل دوماه مستمری شارژ شده که از 3میلیون و 500هزار ریال تا 10میلیون و 700هزار ریال و بر اساس بعد خانوار، تعیین شده است و قابل برداشت است.

قبادی دانا همچنین از برقراری مستمری برای 2700 خانوار پشت نوبت ساکن در مناطق درگیر سیل استان خبر داد و افزود: این خانوارها علاوه بر شارژ شدن مبلغ معادل دوماه مستمری، از دی ماه امسال مشمول دریافت مستمری ماهانه خواهند شد و این در حالی است که 78درصد از این خانوارها در دهک1درآمدی قرار دارند و از فقیرترین اقشار جامعه محسوب می شوند.

رییس سازمان بهزیستی کشور، همچنین از کمک بلاعوض سازمان بهزیستی به مددجویان سرپرست خانوار که منزل آنها دچار تخریب کامل شده است، خبر داد و افزود: علاوه بر کمک های دولتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مبلغ 150میلیون ریال در مناطق روستایی و 200م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز مبلغ 3.4 میلیارد تومان برای کمک به مددجویان آسیب دیده از سیل

واریز مبلغ 3.4 میلیارد تومان برای کمک به مددجویان آسیب دیده از سیل