مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:562020-01-21حوادث

دستگیری سارق حرفه ای و شرور سابقه دار در گنبدکاووس


سرهنگ محمود علی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که در پی گزارش وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در شهر گنبدکاووس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسیی سارق حرفه ای و سابقه دار که فقط اقدام به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو می کرد، شدند و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ علی فر اضافه کرد: این سارق حرفه ای که تا قبل از این سرقت 11 بار سابقه حضور در زندان را داشت، در بازجویی اولیه به 29 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

به گفته وی، سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و برای بار دوازدهم راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار خبر داد که چند روز پیش در یکی از روستاهای این شهرستان با شلیک به یک فرد با اسلحه شکاری و ایجاد رعب و وحشت، از محل متواری شده بود.

سرهنگ علی فر در توضیح دستگیری این عامل شرارت گفت: پس از گزارش این واقعه، موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس امنیت انتظامی قرار گرفت و تیمی از ماموران به محل حادثه مراجعه و با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی متهم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای و شرور سابقه دار در گنبدکاووس

دستگیری سارق حرفه ای و شرور سابقه دار در گنبدکاووس