مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-21سياسي

آلودگی هوای اراک به دستاویزی برای بازی های سیاسی تبدیل شده است


مساله آلودگی هوای اراک به دستاویزی برای بازی های سیاسی تبدیل شده اما نباید در آستانه انتخابات، اجازه داد برخی از اینگونه مسائل بهره برداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در نماز جمعه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب بهترین تعبیر را نسبت به وقایع دی ماه به کار بردند و از آن به عنوان یوم الله یاد کردند، چرا که شهادت یک انسان مخلص خدا موجب بیداری بسیاری از افراد شد و آن صحنه های شکوهمند چند میلیونی در کشور و سایر کشورها خلق گردید.

وی ادامه داد: فقدان یک سرباز وطن، ولایت و انقلاب هرچند برای کشور دشوار است اما تحقق آرزوی دیرینه سپهبد شهید سردار سلیمانی برای دست یابی به مقام شهادت توسط دشمن دیرینه ما، موجب شد ذات کثیف دشمن آشکار و نقشه های آن نقش بر آب شود.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برخی از حوزه های انتخابیه استان امکان رقابت سیاسی بین جناح هایی که در چارچوب قانون می باشند، نیست و نتیجه ای جز پایین آمدن سطح مشارکت را به دنبال ندارد.

البته در تعدادی از حوزه ها وضع خوب است و مردم می توانند با هر سلیقه ای در انتخابات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای اراک به دستاویزی برای بازی های سیاسی تبدیل شده است

آلودگی هوای اراک به دستاویزی برای بازی های سیاسی تبدیل شده است