مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-21اجتماعي

فرماندار کارون: برخی با تمسک به مشکلات فاضلاب مردم را تحریک می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا معصومه خنفری در نشست اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی و جبران خسارت ناشی بارندگی شدید و آبگرفتگی در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان توضیح داد: متاسفانه فرد یا افرادی با بتن ریزی در برخی (سپتیک)منهول های فاضلاب اقدام به مسدود کردن آنها کرده اند به طوری که ما در برخی منهول ها در حال شکستن بتن ها هستیم از سوی دیگر برخی با فیلم برداری از این فضا و انتشار آن در فضای مجازی اقدام به تحریک مردم می کنند.

وی با اشاره به مناطقی از کوت عبدالله که از نظر زیرساخت فاضلاب با مشکل رو به رو هستند افزود: فاضلاب تولیدی در برخی مناطق جمع آوری می شود اما راه خروج ندارد لذا ضرورت دارد این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

فرماندارکارون با اشاره به خسارت ناشی از بارندگی اخیر و پسزدگی فاضلاب بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز براساس فرم هایی که برای ارزیابی و خسارت در نظر گرفته است پرداخت خسارت را مشروط به سند مالکیت یا استشهاد محلی کرده است.

70 درصد ساکنان کوت عبدالله سند مالکیت ندارند وی ادامه داد: 70 درصد ساکنان کوت عبدالله سند مالکیت ندارند لذا از بنیاد مسکن درخواست داریم برای مساله فکری کند و یک فرم استشهاد محلی در نظر بگیرد که تنها نشان دهد فرد ساکن در آن منطقه است و مالک نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کارون: برخی با تمسک به مشکلات فاضلاب مردم را تحریک می کنند

فرماندار کارون: برخی با تمسک به مشکلات فاضلاب مردم را تحریک می کنند