مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-21سياسي

اولین جلسه بررسی حادثه جانبختگان مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی برگزار شد


اولین جلسه بررسی حادثه جانبختگان مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و اعضای کمیته مربوطه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در این جلسه توضیحاتی در خصوص واقعه دلخراش جانباختگان و مصدومیت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه کولیوند رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان مأموریت ارائه شده از سوی صحن علنی بیان کرد: پیگیری های اولیه کمیسیون در خصوص اخذ گزارش های اولیه انجام شده و قرار است اقدامات بعدی با توافق اعضای کمیته در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه سایر اعضای کمیته بررسی سانحه جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی به بیان نظرات خود پرداختند.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس مکاتبه لازم برای اخذ گزارش وزیر اطلاعات و وزیر کشور را انجام دهد.

وی افزود: همچنین این گزارش تا شنبه پنجم بهمن در اختیار اعضای کمیته مربوط به حادثه قرار گیرد و یکشنبه دومین جلسه کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه بررسی حادثه جانبختگان مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی برگزار شد

اولین جلسه بررسی حادثه جانبختگان مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی برگزار شد