مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-21اقتصادي

بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه تولید استان سمنان برطرف شد


استاندار سمنان بابیان اینکه کارگروه تسهیل توانست واحدهای در شرف تعطیل استان را به چرخه اقتصادی بازگرداند، گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه تولید برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر سه شنبه در دویست و یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه طی یک سال گذشته بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه تولید استان سمنان برطرف شده است، ابراز داشت: اغلب این واحدها با مشکلات زیرساختی مواجه بودند که اعطای تسهیلات به آن ها کمک کرد تا بتوانند به حیات خود در تولید ادامه دهند.

وی بابیان اینکه روند ارائه تسهیلات رونق تولید توسط بانک ها در استان سمنان مطلوب است، افزود: این مساعدت و همراهی بانک ها کمک کرد تا تسهیلات موردنیاز در اختیار تولیدکننده قرارگرفته و واحدها مجدد به چرخه اقتصادی بازگردند.

استاندار سمنان بابیان اینکه یکی از مشکلات موجود در پیش روی تولیدکنندگان وجود بدهی بانکی و عدم تأمین وثیقه لازم به دلیل اخذ تسهیلات درگذشته است، ابراز داشت: تقسیط بدهی و تعیین سازوکاری برای رفع این مشکلات می بایست در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر بابیان اینکه مشکلات مالیاتی و بیمه ای واحدهای تولیدی و صنعتی از دیگر مشکلاتی که در ستاد تسهیل مطرح است، افزود: رفع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه تولید استان سمنان برطرف شد

بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه تولید استان سمنان برطرف شد