مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-21اجتماعي

1100 کیلومتر از خط فاضلاب شهر اهواز فرسوده و در معرض ریزش است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: یک هزار و 100 کیلومتر از خطوط فاضلاب شهر اهواز فرسوده و در معرض ریزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام مریدی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی و جبران خسارت ناشی از بارندگی شدید و آب گرفتگی در استان خوزستان اظهار کرد: دو هزار و 300 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر اهواز وجود دارد که از این میزان یک هزار و 100 کیلومتر آن عمرش را از دست داده و بیش از 60 سال عمر آن است.

وی افزود: یکی از معضلات ما در شهر اهواز همین میزان شبکه فرسوده فاضلاب است که با بارندگی و ورود روان آب ها وارد شبکه می شود و در نتیجه شبکه نشست می کند.

مدیرعامل شرکت آبفای اهواز تصریح کرد: در سیل گذشته ما 75 کیلومتر نشست داشتیم که از این میزان 70 کیلومتر تمام شده است و پنج کیلومتر دیگر باقی مانده است.

وی با بیان اینکه این مشکلات تمام شدنی نیست، عنوان کرد: در بارندگی آذرماه سال جاری نیز دچار مشکلات عدیده شده ایم و اکنون در چند نقطه شهر اهواز با نشست خط شبکه فاضلاب روبه رو هستیم که در حال تلاش برای رفع این مشکلات به وجود آمده هستیم.

مریدی بیان کرد: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب اهواز این است که این نقاط ریزشی و یک هزار و 100 کیلومتر شبکه فرسوده را مرتفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 کیلومتر از خط فاضلاب شهر اهواز فرسوده و در معرض ریزش است

1100 کیلومتر از خط فاضلاب شهر اهواز فرسوده و در معرض ریزش است