مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-21سياسي

خروج کانون های مساجد از کار جزیره‎ ای با «فهما»


سرپرست دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی- هنری مساجد استان همدان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی کانون های فرهنگی مساجد «فهما» گفت: - ایسنا/همدان سرپرست دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی- هنری مساجد استان همدان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی کانون های فرهنگی مساجد فهما گفت: از معضلات ما کار جزیره ای و محدود است و از ویژگی های سامانه فهما ارتباط و فعالیت کانون ها با یکدیگر است.

حمیدرضا ناهیدفر ظهر سه شنبه یکم بهمن ماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری نخستین رویداد ملی کانون های فرهنگی مساجد تحت عنوان فهما در 26 بهمن ماه در تهران خبر داد و اظهار کرد: یکی از گام هایی که طبق سند تحول اداری صورت گرفته، تنظیم و راه اندازی زیست بوم مجازی بچه های مسجد است که این سامانه سراسری امکان رصد پایش و ارزیابی به روز و لحظه ای فعالیت های کانون های مساجد را داراست.

وی ادامه داد: از اهداف طراحی سامانه فهما ایجاد یک منبع برای تولید دانش ملی، ارتقاء توان شناسایی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، کمک به مدیران کشور برای تصمیم گیری ها دقیق برای کانون ها مساجد، ایجاد فضا رقابتی در بین کانون ها است.

سرپرست دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی- هنری مساجد استان همدان اضافه کرد: از معضلات ما کار جزیره ای و محدود است و از ویژگی های سامانه فهما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج کانون های مساجد از کار جزیره‎ ای با «فهما»

خروج کانون های مساجد از کار جزیره‎ ای با «فهما»