مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-21سياسي

حج محلی برای حل معضلات جهان اسلام و فرصت سازی است


حجت الاسلام ملک محمدی با تأکید ضرورت استفاده از حج برای وحدت گفت:در حج باید فرصت سازی کرده و تاریخ ساز باشیم و معضلات جهان اسلام را با استفاده از ظرفیت عظیم نیروی انسانی مسلمانان برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت و گو در خصوص دیدار مسئولان حج با رهبر معظم انقلاب اسلامی با حجت الاسلام ملک محمدی کارشناس حوزه فرهنگی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

حجت الاسلام ملک محمدی در آغاز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در همه مسائل جهان صاحب نظر است، گفت: ایشان در دیدار با مسئولان حج بر وحدت و استفاده از ظرفیت عظیم حج در جهت تألیف قلوب و استحکام بین امت اسلامی و شناختن دشمنان تاکید کردند.

رهبر معظم انقلاب بر بصیرت افزایی و روشنگری در امت اسلامی و استفاده از ظرفیت حج در همه مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین اقتصادی تاکید کردند.

وی حج را یک کنگره جهانی حول کعبه معظم توصیف و اظهار کرد: اصل اجتماعی حج در یک زمان و مکان و با یک مناسک مشترک یک فرصت بزرگ است.

همه مسلمانان با گرایش ها و گویش های مختلف و از نژادها و کشورهای گوناگون جهان، مانند پرندگان تشنه به کعبه پرواز می کنند و این فرصت حضور همزمان مسلمانان یک امر نیک است و این اجتماع و حرکت عظیم، یک صحنه شکوهمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حج محلی برای حل معضلات جهان اسلام و فرصت سازی است

حج محلی برای حل معضلات جهان اسلام و فرصت سازی است