مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-21سياسي

سفرای جدید ایران در سیزده کشور جهان با رییس جمهور دیدار کردند


سفیران جدید جمهوری ایران در بلژیک، سوئد، نروژ، دانمارک، بلاروس، ارمنستان، صربستان، آفریقای جنوبی، نیجریه، قرقیزستان، سریلانکا، موریتانی و کرواسی با رییس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در بلژیک، سوئد، نروژ، دانمارک، بلاروس، ارمنستان، صربستان، آفریقای جنوبی، نیجریه، قرقیزستان، سریلانکا، موریتانی و کرواسی روز سه شنبه و پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با رییس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام حسن روحانی در این دیدار برای سفرای جدید کشورمان آرزوی موفقیت کرد و از آنان خواست ضمن معرفی توانمندی های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش های خصوصی و دولتی محل مأموریت خود، بیش از پیش برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با دیگر کشورها تلاش کنند.

رییس جمهور همچنین بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و کمک سفرای جمهوری اسلامی ایران به تقویت فعالیت بخش خصوصی و تجارت با سایر کشورها و همچنین گسترش همکاریهای فرهنگی، علمی و فناورانه تاکید کرد.

افسانه نادی پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و غلامحسین دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلژیک، “احمد معصومی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرای جدید ایران در سیزده کشور جهان با رییس جمهور دیدار کردند

سفرای جدید ایران در سیزده کشور جهان با رییس جمهور دیدار کردند