مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-21سياسي

همکاری و هم افزایی از اهداف مجمع تقریب است


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با جمعی از علمای شورای همبستگی ملی پاکستان بر همکاری هرچه بیشتر در زمینه فعالیت های تقریبی و وحدت گرا تأکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار جمعی از علمای شورای همبستگی ملی پاکستان، با اشاره به توصیه رسول اکرم (ص) به تحصیل علم در طول زندگی، بر ضرورت استمرار گفتگو های بین ایران و پاکستان به منظور همکاری هرچه بیشتر تأکید کرد.

وی افزود: طرحی در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حال انجام است، تا به معرفی شخصیت های برجسته جهان اسلام در حوزه تقریب بپردازیم که ان شاءالله در این طرح برای معرفی علمای تقریبی پاکستان، با شما همکاری خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری همچنین در پاسخ به درخواست یکی از علمای پاکستان مبنی بر توجه بیشتر ایران به حوادث کشمیر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه از کشمیر دفاع کرده اند و ایران اتفاقات کشمیر را محکوم کرده است، همچنین یک هیأت غیر رسمی ایرانی در سفر به پاکستان برای همکاری با این کشور اعلام آمادگی کرده اند.

وی تأکید کرد: اگر ما یکدیگر را خوب بشناسیم، می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم و اگر خوب همکاری کنیم، می توانیم در راستای اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری و هم افزایی از اهداف مجمع تقریب است

همکاری و هم افزایی از اهداف مجمع تقریب است