مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-21اجتماعي

کمک های کانون پرورش فکری هرمزگان به سیل زدگان جاسک ارسال شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ارزش این کمک ها را 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: کارکنان کانون علاوه بر جمع آوری و ارسال کتاب و لوازم فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، پوشاک و لوازم بهداشتی نیز ارسال کردند.

ناهید سلیمانی احمدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا ادامه داد: لباس بچه گانه برای کودکان و نوجوانان، لباس زنان و مردانه، یک تخته فرش 12متری، نوشت افزار همراه با یک جلد کتاب، آب معدنی، پتو و مواد خوراکی از جمله این کمک ها بوده است.

وی در خصوص جزییات این کمک ها بیان داشت: در این اقدام خیرانه کارکنان کانون هرمزگان برای تامین نوشت افزار ویژه دانش آموزان مناطق سیل زده جاسک اقدام به برپایی جمع آوری کمک های مردمی کرد که 300 بسته نوشت افزار شامل دفتر، مدادرنگی، مداد، پاکن و خودکار جمع آوری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ارزش اسباب بازی های ارسال شده به کودکان سیل زده در جاسک را 60 میلیون ریال اعلام کرد که شامل اسباب بازی شامل جورجین، عروسک و بازی های فکری است.

سلیمانی احمدی گفت: کانون زبان ایران شعبه بندرعباس نیز در 2 مرحله اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های خود به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و جاسک کرد که شامل لوازم بهداشتی، پوشاک، موادغذایی و نوشت افزار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های کانون پرورش فکری هرمزگان به سیل زدگان جاسک ارسال شد

کمک های کانون پرورش فکری هرمزگان به سیل زدگان جاسک ارسال شد