مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-21سياسي

پیش بینی 120 شعبه اخذ رای در روستاهای اطراف مشهد


همزمان با رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی 120 شعبه اخذ رای در روستاهای اطراف مشهد مستقر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: شعبه های اخذ رای برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات هزار و 570 شعبه است که از این تعداد 50 شعبه اخذ رای در شهرستان کلات، هزار و 400 شعبه در کلانشهر مشهد و 120 شعبه در مناطق روستایی بخش مرکزی مستقر می شوند.

احمد ریواده افزود: با توجه به جمعیت بالای روستاهای بخش مرکزی مشهد توزیع شعب اخذ رای در مقایسه با دوره پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش تعداد شعبه ها دسترسی مردم را به صندوقهای رای در مناطق روستایی تسهیل و عدالت انتخاباتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را تامین می کند و میانگین آرا در صندوقها کاهش یافته تا شمارش آرا با دقت و سهولت بیشتری صورت گیرد.

معاون فرماندار مشهد ادامه داد: شهرستان مشهد به 19 منطقه انتخاباتی تقسیم شده و شامل 16 منطقه شهری منطبق بر مناطق شهرداری، دو منطقه روستایی و یک منطقه سیار است.

وی گفت: بر این اساس در منطقه 18 روستایی 68 شعبه اخذ رای برای دهستانهای درزاب، میان ولایت و توس و 52 شعبه اخذ رای نیز برای دهستانهای کنه بیست و تبادکان بخش مرکزی شهرستان مشهد اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 120 شعبه اخذ رای در روستاهای اطراف مشهد

پیش بینی 120 شعبه اخذ رای در روستاهای اطراف مشهد