مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-21اقتصادي

آماده سازی 90 مرکز خرید گندم و کلزا در خوزستان


مدیر تعاون روستایی خوزستان از آماده سازی 90 مرکز خرید گندم و کلزا برای خرید این دو محصول استراتژیک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از آماده سازی 90 مرکز خرید گندم و کلزا برای خرید این دو محصول استراتژیک خبر داد.

جمشید بنی فری اظهار کرد: با توجه به اینکه کمتر از 80 روز تا آغاز خرید گندم و کلزا در استان زمان باقی مانده است، تعاون روستایی خوزستان در حال آماده سازی مراکز خرید خود است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 90 مرکز خرید تحت اختیار تعاون روستایی است که ظرفیت مناسبی جهت خرید گندم و کلزا دارند و امیدواریم با توجه به بارندگی های مناسبی که تاکنون صورت گرفته است و برداشت مناسبی که پیش بینی می شود بتوانیم رکورد خرید این دو محصول را بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعاون روستایی خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: استانداردسازی باسکول ها، کالیبره کردن رطوبت سنج ها و جذب نیروهای زبده و کارآمد از جمله اقدامات ما برای فراهم کردن شرایط خرید گندم سال زراعی 98-99 است.

وی افزود: تعاون روستایی خوزستان در سال زراعی 97-98 موفق به خرید بیش از 900 هزار تن گندم و 30 هزار تن کلزا از کشاورزان شد که طبق پیش بینی های به عمل آمده، تعاون روستایی برای سال زراعی جدید خود را مهیای خرید بیش از یک میلیون تن گندم و 50 هزار تن کلزا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 90 مرکز خرید گندم و کلزا در خوزستان

آماده سازی 90 مرکز خرید گندم و کلزا در خوزستان